4508359250.gif image001

 

SMM Hamburg arrangeres digitalt fra 2. – 5. februar 2021

 

Messen tar utgangspunkt i www.smm-hamburg.com som vil være startsiden for eventet. Her finnes en digital messe med utstillerprofiler samt et omfattende konferanseprogram. Nettsiden vil være aktiv og utstillernes profiler vil ligge åpent på plattformen med mulighet for oppdateringer fram til messen igjen arrangeres fysisk i september 2022. Digitale messer har kommet for å bli, også som en del av de fysiske messene. Nettstedet www.smm-hamburg.com vil for fremtiden være den ledende møteplassen for hele skipsbyggerindustrien og være integrert i det fysiske messeproduktet. Ved å registrere deg som utstiller til årets messe sikres din bedrift god synlighet på bransjens ledende møteplass og plattform de nærmeste to årene.

 

Under forrige messe i 2018 hadde nettsiden over 200 000 klikk. 50 000 besøkte messen og  2100 utstillere var påmeldt til årets messe.  

Hele bransjen kjenner messen og omfattende markedsføringskampanjer til tidligere besøkende og utstillere samt et omfattende konferanseprogram vil sikre svært stor trafikk på nettstedet. Å delta på messen som besøker er gratis, og man kan velge om man vil registrere seg eller ikke. De besøkendes produktinteresser kan spores av utstillerne via en app funksjon, a la Tinder.

 

Det finnes 4 ulike utstillerpakker. Forskjellen på pakkene er avhengig av mulighetene til å søke deg fram som utstiller samt mulighetene for presentasjoner på bedriftsprofilen. Under fanen Discover WindEnergy vil man kunne søke fram til utstillere via produkter, firmanavn eller keywords. Profilen er den nye messestanden til bedriften. Her vil man kunne presentere bedriften, produkter, events, etc. Her vil også kontaktpersonene være presentert med mulighet til å booke virtuelle møter, matchmaking, etc.

 

For nærmere informasjon se www.smm-hamburg.com

 

 

sm14_4c-pur